woensdag 20 april 2016

Heerlijke boeken...



en dan ben ik weer een maand van de radar...ai...
Zal door mijn nieuwe hype zijn..ben weer begonnen met rennen en doe dat drie keer per week.
Dan zou je misschien denken, ach maar drie keer per week een uurtje sporten, daar hoeft je blog toch niet onder te lijden....tja blijkbaar wel.
Maar stilgezeten heb ik niet hoor.

En gisterenavond bedacht ik dat ik een paar genietmomenten moest delen.
Ik heb namelijk een paar heerlijke boeken in huis gekregen afgelopen week.
Mijn boekenliefde is groot, zo groot dat een vriendin afgelopen week zei dat mijn boekenkast aangeeft dat er te weinig ruimte is (er liggen allemaal boeken bovenop rechtopstaande boeken hihi)

Het boek waar ik vast nog een paar ideeën ga maken, en die me aanlacht ieder morgen op tafel, is het nieuwe boek van Ingrid van Willenswaard lov-ing wool heet het.
Ik heb al eerder over haar blog geschreven,  een van mijn favorieten (ingthings)
Heerlijk boek, over wol en over de liefde voor mooie dingen.

Een ander boek is me gegeven door Patricia Daniels die met haar boek over Sittard in de jaren 80,  heel mooi de liefde voor mijn woonplaats Sittard weergeeft en die me terugvoert naar mijn jeugd en geluksmomentjes en geluksgevoel omhoog weet te brengen


En het derde boek dat nu op tafel ligt is van dochterlief en mama samen.
Het is "op zoek naar Jeroen" (Bosch in zijn schilderijen) van Paul van Loon . Een prachtig kinderboek ook voor volwassenen. Ons opwarmertje voor het bezoek aan de tentoonstelling in 's Hertogenbosch over twee weken...
En nu moet ik me haasten...de zesde hardlooptraining (in groepsverband) staat op programma vanochtend...

Geen opmerkingen: