zondag 14 februari 2016

Hoe Valentijnsdag groen kleurde in 2016...

Vandaag een rustig dagje, geen planning...dus na het spelen met LEGO met mijn meisje en een beetje geknutsel samen, alle tijd om een paar haakwerkjes ter hand te nemen en een beetje planning te doen voor een aantal creatieve ideeën in mijn hoofd. Vorige maand een tweetal mooie groene wollen dekens gekocht. De mooiste krijgt vandaag een nieuwe rand, een iets donkerdere groene draad zal ik haken, ipv festonsteek. Want dat staat toch mooier (en meer mij) vind ik. Het wordt wel een karweitje, want het is een grote deken. Maar dan heb je ook wat..
Het is de mooist omdat de groene kleur en het dessin ziet er vrolijk uit, als een grasveldje...misschien maak er nog wel eens een paar bloemen op)

Ook nog een paar bloemen gehaakt om er ringen van te maken, want het gaat er toch echt van komen, ik ga een hoeveelheid spulletjes bij elkaar haken en maken om een eigen winkeltje te kunnen beginnen. Voor nu is de planning om met gehaakte ringen, sjaals en vesten die bestempeld zijn en tashangers/sleutelhangers te starten.. (Dat was dus de planning waar ik het eerder over had..)

En dan heb ik ook nog mijn groene zijden stola met stippenpatroon ter hand genomen...en bij het maken van de fotootjes, met mijn koffie in een groene mok ter hand, zag ik dat ik de dag groen kleurde met mijn werkjes..fijne groene Valentijn voor iedereen!

Geen opmerkingen: