zondag 7 februari 2016

Geen carnavals-kriebels maar wel Schmink-zin!


jeetje, het is alweer februari, ik heb echt niet stilgezeten...maar helaas niet meer geblogd.
Vanavond met een vriendin Julie&Julia gekeken en dan kriebelt het ineens...dus, Tadaaa...;
Het is Carnaval maar ik ben niet gegaan, geen kriebels dit jaar...maar ik heb vandaag wel geschminkt...want dat vind ik echt heel leuk om te doen. Ik heb helaas lang niet van al mijn creaties fotootjes gemaakt de afgelopen jaren (en steeds wel als ik die zwarte pruik op heb, alsof ik niets anders draag) ....van een paar momenten zijn er wel foto's en die zijn hier te zien. Ik vind vooral de sierlijke dunne lijnen en het werken met kleurverloop of bloemetjes erg leuk. Maar ook het transformeren, middels een paar lijnen. (Waardoor ineens iemand bijna onherkenbaar wordt)
Altijd eerst even oefenen, op hand of gezicht en dan uitvoeren...zo leuk om zo je creativiteit te uiten!
Dit jaar met de vrouwluujzitting (ja daar had ik wel kriebels en zin in!) pop-art gemaakt.
linksonder een vriendin die door mij geschminkt was en gefotografeerd werd door de fotograaf, om vervolgens door de cafébaas in een advertentie te worden gebruikt...een mooier compliment kan ik niet krijgen toch?!

Geen opmerkingen: