zondag 8 november 2015

Kleine projectjes tussendoor

Een van die kleinere projecties tussendoor was een kapot horlogebandje dat een vriendin wilde vervangen voor liefst hetzelfde, maar dan in leer.  Helaas bleek dit mooi rode lederen bandje  zo goed afgewerkt dat mijn beste leernaald moeite had om erdoor te komen en ik het ook iets anders heb moeten doen uitzien. Maar desondanks toch geslaagd! Soms is less more zullen we maar zeggen

En deze gehaakt voor een kennis die een poncho had willen laten maken voor haar kleindochter. Echter na een paar regels haakwerk kwam het terug, soms moeten mensen grenzen stellen aan hun kunnen. Op de vraag of ik het dan wilde voltooien, heb ik uiteraard ja gezegd. Leuk klein werkje tussendoor. Wel met erg dik garen (van dat dikke van myboshi) dat had ik zelf niet gekozen voor een poncho. Maar het stond de kleine dame erg leuk moet ik zeggen. (Oma liet me een foto zien!)

1 opmerking:

Sharon Lusthuis zei

mooi!! en super leuk zo creatief!!!