woensdag 1 juli 2015

Hemels plekje dankzij Frittz-kola!



Vandaag in zeer goed gezelschap gaan lunchen met het vooruitzicht dat we na het warmste moment van de dag in de tuin konden gaan genieten van een zwembadje met opgewarmd water door die zon...

Een  tijdje geleden liep ik langs het pand "in den Tempel" in de stad en zag dat ze daar Frittz-kola schenken...ik zei toen al, daar gaan we een keertje naar toe! Het heet the Duchess... Nu besloten dat we daar op het tuinterras zouden gaan lunchen... En oh mijn god...dat was een geweldig plekje, mooi, gezellig en met hemels voedsel!

Ik had een Engelse pie met lam, die ochtend gemaakt. De Kok kwam vertellen met veel passie hoeveel liefde hij in zijn eten heeft gestoken.
En toen het toetje... Ik wilde geen toetje, omdat ik die pie (met een Frittz-kola erbij uiteraard!)achter mijn kiezen had...maar mijn dochter en vriendin wilden dat wel...na een salade ging dat er best nog in...

Mijn hemel...wat was dat lekker. We kregen helemaal uitgelegd hoe het toetje earl grey-pudding (in het glas, waarvan je met recht kunt zeggen "love in a glass!" Goede woordkeuze Juut!) was opgebouwd...en oh dat was me toch lekker...hij had er een prachtig plaatje van gemaakt,  mede omdat mijn vriendin had verteld dat we foto's namen voor onze blog (zij is een echte food-blogger; bon-moi.tumbler.com) en we kregen er (van het huis) white-tea truffels bij....hmmmmmmmmmmmm
Hier komen we zeker terug!
En dat dat de foto's niet helemaal matchen met de tekst, vergeven jullie me vast!


Geen opmerkingen: