maandag 27 juli 2015

Creativity is all arround


Soms besef ik niet hoeveel creativiteit er om mij heen is...ik ben het zo gewoon dat het me vaak niet eens opvalt. Vandaag kreeg ik weer eens te horen dat ik er echt iets mee zou moeten doen en dan zie ik het weer heel even... Dus hier een paar fotootjes van kleine uitspattingen die ik nu toevallig om me heen zie..
Ik ben gewend snel een creatieve oplossing te verzinnen, maar ook om even een kleine twist aan te brengen, waardoor het meisjes-hondje van dochterlief ook echt meisje werd.

En de "schuld" aan vrienden die iets voor me  hadden meegenomen wordt terugbetaald met een beetje creatieve rente (in een leuk briefje)...want geef toe, het is leuker om zo geld te krijgen dan het snel/anoniem  op je rekening geboekt te krijgen.


En dan kreeg ik ook nog een cadeautje in mijn postvak van een lieve collega, die al haar gevoel in deze mooie creatie heeft gestopt, mooi ingepakt en ik draag het met veel trots! dankjewel!

Geen opmerkingen: