zondag 31 mei 2015

Schatten uit Barcelona deel 1



ik schrijf de titel van deze post en bedenk dat er dan minimaal een deel twee mag komen...
Terug uit mijn favoriete stad, met het volgende reisje alweer geboekt.
Nu even door mijn schatten gekeken...

Ik vond mooie schoenen en kreeg er een geweldig stoffen tasje omheen.
De wijn nog even snel mee vanaf het vliegveld
Een lp die echt op mij lag te wachten...niet op zoek, toch gevonden
Mooie zijde gekocht voor een  omslagdoek die ik ga maken
Een koek die de dag erna nog heerlijk was, hoewel de cortado in Nederland toch heel ander smaakt...

De kleinste spullen geven de grootste vreugde is mijn ervaring.
Met alle spulletjes op deze foto-compilatie worden weer ervaringen gedaan, worden weer nieuwe herinneringen gevormd, nieuwe creaties gecreëerd, blije gezichten opgewekt en wellicht vormt zich ook hier en daar een traan.
Al met al...to be continued...

En omdat ik niet meer als een toerist door de stad loop, geen uitgebreide fotoreportage...maar een lichtspel...zie ik nu ik mijn foto's doorloop. Nu maak ik enkel hier en daar, heel selectief een foto, een herinnering die ik echt wil vasthouden dus. Details van een groter geheel. Maar die volgen misschien wel morgen.

Geen opmerkingen: