maandag 6 april 2015

Scrabble plezier, een cadeautje en brunch.



In januari zijn we met mijn vriendin gaan lunchen ter ere van haar verjaardag.
Tafeltje gereserveerd in een leuke nieuwe gelegenheid, cadeautjes erbij, geen gedoe verder. (ze staat niet graag in het middelpunt van de belangstelling)
Aan  de tafel naast ons zat een flink gezelschap mannen, (waarschijnlijk een koor) die spontaan begonnen te zingen toen ze begrepen dat ze jarig was die dag. Dat maakte het allemaal wel heel speciaal.
Achteraf vertelde ze dat het bordje dat op tafel stond haar dat speciale gevoel al gaf.
Ik nam me voor zo'n bordje voor haar te maken als herinnering aan die dag... (We maakten wel een foto, maar dit is toch meer tastbaar en bij het zien komt dat gevoel misschien vaker terug)


En toen ik zo met scrabble-stenen aan het puzzelen was meteen een leuk paastafereeltje gemaakt en dat liet me denken aan de heerlijke (redelijk) eenvoudige paasbrunch die we gisteren hadden samen.




En misschien mijn logo veranderen hierin...haha...of sla ik nu door




Geen opmerkingen: