zaterdag 18 april 2015

Record Store Day 2015...mijn vangst

Vanmorgen vroeg opgestaan, om 8 uur gingen de deuren open van mijn favoriete Record Store, Music Machine in Sittard.


Waar ik al meerdere bandjes gezien heb (favoriet blijft het momentje met  Magnapop, toen studeerde ik en zat de zaak nog aan de overkant van waar ze nu zitten).
Er was vandaag een ontbijt-concert van Orgel Vreten om 8:30 uur en eerst natuurlijk allemaal verzamelen om de (2!) bakken met exclusieve releases. De LP van de Foo Fighters was erg gewild...en ik had 'm!!!
Blij als een kind met alle lp's...







Even over de markt voor verse aardbeien, brood en kaas en toen naar huis.
Koffiebonen gemalen, aardbeitjes gewassen en lekker ontbijten met op de achtergrond nieuwe (en oude) muziek. En wat bleek. Er zat nog een verassing in mijn tas; een gouden ticket. Wat een geluksvogel ben ik toch... (Ik mag gratis naar een concert.)



Geen opmerkingen: