zondag 25 augustus 2013

Boekje en hoofd vol ideeën, maar een bijna lege blog...

Een zwart boekje vol ideetjes. een pinterest verzameling en een hoofd vol, maar de uitvoering gaat niet helemaal zoals gepland... Weinig tijd gemaakt deze maand voor het vullen van mijn blog.
Ik maakte een mooi baby-shower cadeau, maar vergat foto's te maken, hoe stom is dat.


Maar ik heb zo op t laatst van de maand nog wel wat te laten zien. Ik heb heel wat ringen gehaakt, dit is slechts een klein handje vol nog. Ik heb een leuke snelle boekenlegger...en bedenk me zojuist dat ik daar natuurlijk ook een uiltje voor kan maken.

En dan het lieve, ietwat zielig kijkende vogeltje...
Men neme een styropor vogeltje en dan met vilt en een droogvilt-naald aan de slag...zo leuk en het resultaat mag er zijn! Ik heb hier een combi gebruikt van lapjes vilt en plukken vilt, dat merkt het speelser en mogelijk om losse vleugeltje, staart en snaveltje te maken.
Bij ons zit ze in een mooi gelakt kooitje dat aan het plafond hangt bij mijn dochter op kamer...zou ze daarom zo zielig kijken?! Te weinig aanspraak misschien...



Geen opmerkingen: