dinsdag 25 juni 2013

Naai-hulpje


Ik zag laatst ergens tijdens een van mijn "blog-strooptochten" een handige ring om naalden en spelden op te zetten tijdens het werk...
Dacht er verder niet meer over na, Maar...na de zoveelste "verdwenen" naald, die dan na lang zoeken weer gevonden wordt na ergens op mijn kleding of bank gespeld te zijn...ben ik toch maar eens zoiets gaan fabriceren...leuk om te maken en ook al handig gebleken; stukjes lint opgerold en vastgezet aan elkaars stuk vilt eronder om af te werken en met een ander stukje vilt op een ring vastgezet. Knoopje voor het oog op een leuk buitenste lintje met vogel... Om vrolijk van te worden!

Achteraf bedacht ik me dat ik natuurlijk ook een aantal lintjes vilt had kunnen gebruiken...dat doe ik ook nog eens, misschien als ik zo'n ring cadeau doe aan deze of gene... 




Geen opmerkingen: