dinsdag 18 juni 2013

Een super cadeautje en helaas een beer...

Oh wat een bof...zomaar een give-away gewonnen; kijk eens wat een geweldig setje op mijn deurmat lag;

Mijn telefoon en nieuw hoesje en de auto-papieren eens fatsoenlijk 

en in stijl opgeborgen...oh en dan ook nog een lieve tashanger...
mijn dag kon niet meer stuk!
Super bedankt Happy in Red ; http://happyinred.blogspot.nl/ 
en uiteraard Ambela, de webwinkel waar het vandaan komt; 
ik zet onder in dit bericht haar visitekaartje, ga er snel eens kijken! 
Zo leuk en geweldige cadeau-ideetjes!!!



Helaas kwam deze lieve beer ook in ons gezinnetje, 

de eerste dag van ingebruikname van de leuke spulletjes,
We werden van achteren aangereden en voor mijn dochter en mij 
betekende dat een onderzoekje in de ambulance
die aangevlogen kwam...gelukkig enkel spier 
en bandenpijn zo op t eerste gezicht...
maar hoe dan ook spannend en 
de beer was erg welkom voor mijn meisje!



Geen opmerkingen: