vrijdag 29 maart 2013

Zomaar een paar schatten

Zo blij met mijn mooie groene ladekastje in de hal en gisteren een mooi kannetje er bij gekregen...een nieuwe schat. Wilde er aanvankelijk breinaalden in zetten..maar laat deze nu even hier staan pronken!
En dan krijg ik ineens zin om een paar schatten te groeperen en te fotograferen...een kleine greep;
De Eva recepten kreeg ik ook gisteren, dankjewel Emmy...prachtig blikje met Oh zo leuke recepten erin, weer eens wat anders dan Jamie's 15 minutes
Koude kip voor de vrije dag
Bloemkool op mijn manier
Lof anders dan anders
Toestand bruine bonen
Gebakken en gevulde duiven
....
En nog een stempelverzamelingetje...ooit (15 jaar geleden zoiets..) gekocht op een rommelmarkt en nog steeds een schat om af en toe te voorschijn te halen.. Misschien toch nu eentje van nieuwe letters of logo voorzien om mijn eigen stempel te hebben!


Geen opmerkingen: