woensdag 27 maart 2013

Inspiratie chaos

Inspiratie opgedaan...maar wat dan te doen met de chaos in mijn hoofd... Wil meteen een paar spulletjes in mijn handen nemen en uitstallen.
Een kleine greep in de bijzondere collectie knopen die mijn tante Hedwig mij heeft nagelaten.

Alle kleurtjes, vormen, maten, op kaartjes en los, goud, zilver, voor kinderen hele mooie, zoals deze Holly Hobbie en pumuckl of deze bloemetjes..


En tot slot ook nog even naar mijn collectie strijk applicaties gekeken. Dankzij mijn moeder die in een textiel fabriek heeft gewerkt vroeger. Denk nu met veel plezier terug aan de rompertjes van mijn dochter 9jaar geleden, die ik bedrukt had met roodkapje. Merk dat ik vandaag vooral erg geniet van het ophalen van herinneringen...dat lijstje met wensprojecten (klinkt liever dan een to do lijst) ga ik maken!

<

Geen opmerkingen: